نرم افزار مدیریت حمل بار ریلی

شرکت صنعت بار الکترونیک احیا در حوزه حمل و نقل بـا هـدف ایجـاد راهکارهـای نویـن بانکـی در بسـتر نــرم افــزاری، جهــت تســهیل خدمــت رســانی بــه صنعــت حمــل و نقــل کشــور در تاریــخ ۲۸/۰۹/۱۳۹۶ با سرمایه ثبتی ۱،۸۰۰،۰۰۰،۰۰۰ بـه صـورت یـک شـرکت اسـتارت آپ تاسـیس شـد و در فـاز اول ارائـه خدمـات، بـا توجه به مشکلات مطرح شده در حوزه پرداخت بارنامه های جاده ای، با ایجاد پلتفرم پرداخت صبا نسبت به حل مشکلات اقدام نمود. سهم شرکت از  بازار داخلی ۴۰۰ هزار میلیارد ریال و سهم صنعت بار الکترونیک احیاء در حال حاضر  ۸۰۰ میلیارد ریال است.
از جمله محصولات شرکت صنعت بار الکترونیک احیا می توان به صبا پرداخت با خدماتی نظیر:  خدمات پرداخت با استفاده از بانکداری باز، استفاده از  APIهای بانک های مختلف در هاب بانکی تخصصی صبا پرداخت، صدور و شارژ و پشتیبانی کارت (بن کارت) “صبا کارت” و پرداخت حقوق و دستمزد و پرداخت بارنامه در پنل تخصصی و منحصر بفرد و نرم افزار  ERPبا حوزه فعالیت منابع انسانی ، بودجه و عملکرد، اتوماسیون اداری، خدمات لجستیک و  اعلام بار جاده ای  و ارائه خدماتی نظیر اپلیکیشن موبایل اندروید و وب اپلیکیشن اعلام بار جاده ای برای صاحبین بار و رانندگان و ارائه خدمات صفر تا صد حمل جاده ای بر بستر نرم افزار تخصصی لجستیکی مبتنی بر ERP می توان اشاره کرد.
این شرکت دارنده گواهینامه های صلاحیت خدمات انفورماتیکی(سازمان برنامه و بودجه)، گواهینامه ثبت نرم افزار رایانه ای(رسانه بر خط)(مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال)، گواهی تاییدیه فنی نرم افزار(وزارت ارتباطات و فناوری اطلات)و مجوز E- NAMAD  است .
این شرکت در صدد است تا با به کارگیری متخصصان داخلی و استفاده از نخبگان صنعت بانکداری باز و صنعت حمل و نقل در ۵ سال آینده به دنبال دستیابی به تمام جامعه آماری بازیگران اصلی صنعت حمل و نقل و ارائه خدمات به آن ها باشد تا بتواند علاوه بر ارائه خدمات به دولت و کشور به عنوان حلقه واسط ارکان مختلف این صنعت، با حذف واسطه ها، به ارائه خدمات مطلوب در این صنعت اقدام نماید .

نرم افزار مدیریت حمل بار ریلی هم اکنون یکی از محصولات در حال تولید این شرکت می باشد که در حال پیاده سازی و اجرا در شرکت احیاء ریل ایرانیان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *